Velkommen til Norges eneste Hyundai Forum. Logg inn for å delta i diskusjoner, eller les forumet som gjest.
Velkommen til Norges eneste Hyundai Forum. Logg inn for å delta i diskusjoner, eller les forumet som gjest.
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks   Om  Kontakt  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  
I samarbeid med Soundergy



Følg HFN på facebook

Søk
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» IX35 Fuel Cell
IX35 Bluetooth problemer og løsning EmptyTir Jan 11, 2022 3:28 pm by dessen.lars@gmail.com

» IX 35 Startproblem
IX35 Bluetooth problemer og løsning EmptyMan Jan 10, 2022 6:10 pm by Tobben

» Feilkode P1512
IX35 Bluetooth problemer og løsning EmptyOns Jan 05, 2022 2:30 pm by smyre

» Parkerings skade.
IX35 Bluetooth problemer og løsning EmptyFre Okt 08, 2021 11:54 pm by harald

» Fjernkontroller / dør åpnere virker ikke 2006 Santa Fe
IX35 Bluetooth problemer og løsning EmptySøn Sep 06, 2020 6:09 pm by Roan

» Boltsirkelen
IX35 Bluetooth problemer og løsning EmptyOns Sep 02, 2020 9:23 pm by Tormod

» Radiator problem
IX35 Bluetooth problemer og løsning EmptyTir Mar 10, 2020 6:27 am by harald

» Er 1.6 & 2.0 Girkasse helt like?
IX35 Bluetooth problemer og løsning EmptyMan Mar 09, 2020 12:41 am by KNUTJAR@GMAIL.COM

» Feil i bremselys bryter.
IX35 Bluetooth problemer og løsning EmptyLør Okt 12, 2019 4:46 pm by JanOlav


 

 IX35 Bluetooth problemer og løsning

Go down 
5 posters
AvInnlegg
stian73
Nykommer
Nykommer



Antall Innlegg : 3
Points : 5
Reputation : 0
Join date : 28.01.2012

IX35 Bluetooth problemer og løsning Empty
PosteTema: IX35 Bluetooth problemer og løsning   IX35 Bluetooth problemer og løsning EmptyLør Jan 28, 2012 7:39 pm

Hei
Jeg har problemer med min bluetooth samtalekvalitet. Jeg har Iphone 4 med iOS 5.0.1.
Jeg hører alle bra, men oppfattes som meget hakkete. Det er ikke mulig å kjøre en sammenhengende samtale.

Bluetooth kobler til helt fint. Har ikke de problemene som kan leses om på utenlandske forum.
Var i kontakt med forhandler. Ble rådet til å skru ned høytalervolumet i tilfelle det kunne være god gammeldags "feedback" som gjorde at det hakket.
Forhandler var også usikker på om Iphone 4 var på listen over kompatible enheter. Nevnte noe om en oppdatering som var forventet å komme.

Dette hjalp ikke. Er det noen som har noen tips om mulig løsning på problemet. Gjerne noen fra importør som jeg forventer sitter på førstehåndsinformasjon.
Er ellers fornøyd med bilen så det er denne ene saken jeg vil ha ut av verden. Kommer fra handsfree systemet i en V50 så det var en stor nedtur akkurat dette.

Stian

Til Toppen Go down
Håvard
Administrator
Administrator
Håvard


Antall Innlegg : 375
Points : 502
Reputation : 1
Join date : 29.12.2010
Age : 33
Bosted : Gjøvik
Job/hobbies : Audioingeniør

IX35 Bluetooth problemer og løsning Empty
PosteTema: Re: IX35 Bluetooth problemer og løsning   IX35 Bluetooth problemer og løsning EmptyTir Feb 28, 2012 11:56 pm

Hei, og velkommen til forumet forresten!

Har du funnet noe løsning på problemet? Opplevde også noe tull med bluetooth'en i IX35 da jeg lånte den for en tid tilbake. Hørte da også at det var en software-oppgradering på vei, som alt fantes på markedet i andre land.
Til Toppen Go down
Geir
Moderator
Moderator



Antall Innlegg : 381
Points : 416
Reputation : 9
Join date : 13.01.2012
Age : 49
Bosted : Akershus

IX35 Bluetooth problemer og løsning Empty
PosteTema: Re: IX35 Bluetooth problemer og løsning   IX35 Bluetooth problemer og løsning EmptyOns Feb 29, 2012 12:00 am

Etter det jeg skjønner så har du oppgradert software i navigasjonen stemmer det?
Til Toppen Go down
stian73
Nykommer
Nykommer



Antall Innlegg : 3
Points : 5
Reputation : 0
Join date : 28.01.2012

IX35 Bluetooth problemer og løsning Empty
PosteTema: Status   IX35 Bluetooth problemer og løsning EmptyTir Mar 20, 2012 11:17 pm

Hei
Jeg har ikke fått jobbet så mye med å sjekke videre. Det blir bedre en liten stund hvis jeg sletter tilkoblingen hver gang på telefonen og søker opp via bilen med noe jeg mener heter "external device mode" eller noe i den duren.

Når det er sagt så har jeg vel et spørsmål som jeg håper en fra importøren kan svare på. Jeg er overhode ikke avhengig av at denne kommunikasjonen mellom Iphone4 og bilen går via bluetooth. Det er kun funksjonen som er viktig for meg. Det er tilkobling for å lade og spille musikk fra Iphone eller Ipod. Er det mulig å få koblet telefonen til via denne kabelen. Ingenting er vel så sikkert som det som er kablet direkte.

Om jeg har nyeste software eller ikke vet jeg ikke. Bilen har ikke vært på service ennå. Den ble levert direkte til meg uten noen tid i butikken i November 2011, så det er software fra dette tidsrommet som er i.

Jeg håper det enten kommer en oppdatering eller at en kablet løsning er mulig. Dette begynner å irritere meg litt over middels siden jeg har mange time i bil der jeg ønsker å ringe opp kunder osv.

Mvh.

Stian
Til Toppen Go down
Geir
Moderator
Moderator



Antall Innlegg : 381
Points : 416
Reputation : 9
Join date : 13.01.2012
Age : 49
Bosted : Akershus

IX35 Bluetooth problemer og løsning Empty
PosteTema: Re: IX35 Bluetooth problemer og løsning   IX35 Bluetooth problemer og løsning EmptyOns Mar 21, 2012 11:13 pm

Etter det jeg vet støttes ikke Iphone4 i Ix35 men, hvis du skrur tenningen på og trykker og holder knappen som ser ut som ett tannhjul inne i ca 3 sekunder, så viser den hvilken software du har. Hvis du har den nyeste står det 5.1.3. Sjekk dette.
Til Toppen Go down
stian73
Nykommer
Nykommer



Antall Innlegg : 3
Points : 5
Reputation : 0
Join date : 28.01.2012

IX35 Bluetooth problemer og løsning Empty
PosteTema: Software-Hardware   IX35 Bluetooth problemer og løsning EmptyTir Jul 17, 2012 2:56 pm

Hei.
Noen som vet om det har kommet noen løsning på dette. Har alltid hatt nyeste software så det er heller ikke der det ligger. Håper å finne en løsning på dette. Er det noe hardware som kan byttes. Jeg syntes det er fantastisk dårlig av Hyundai å bruke Ipod og andre apple produkter i markedsføringen for så å klare å levere systemer der Iphone 4 ikke fungerer mot bilen via bluetooth. Noen som kan hjelpe??

Mvh.

Stian
Til Toppen Go down
Geir
Moderator
Moderator



Antall Innlegg : 381
Points : 416
Reputation : 9
Join date : 13.01.2012
Age : 49
Bosted : Akershus

IX35 Bluetooth problemer og løsning Empty
PosteTema: Re: IX35 Bluetooth problemer og løsning   IX35 Bluetooth problemer og løsning EmptyLør Jul 28, 2012 10:16 pm

Du kan prøve å oppdatere telefonen din. Kan være der det ligger også.
Til Toppen Go down
gateracer
Nykommer
Nykommer



Antall Innlegg : 5
Points : 7
Reputation : 0
Join date : 07.07.2012
Age : 46
Bosted : raufoss
Job/hobbies : hyundai tekniker Sulland Gjøvik

IX35 Bluetooth problemer og løsning Empty
PosteTema: Re: IX35 Bluetooth problemer og løsning   IX35 Bluetooth problemer og løsning EmptyTor Aug 23, 2012 7:29 pm

Hei!
Har hatt en bil med akkurat samme problem.. Fikk den nyeste programvaren nå, 6.5.
Etter oppdatering, har det virket knirkefritt!!
Til Toppen Go down
Larsern
Nykommer
Nykommer



Antall Innlegg : 2
Points : 4
Reputation : 0
Join date : 16.10.2012

IX35 Bluetooth problemer og løsning Empty
PosteTema: Re: IX35 Bluetooth problemer og løsning   IX35 Bluetooth problemer og løsning EmptyTir Okt 16, 2012 7:31 pm

Geir skrev:
Etter det jeg vet støttes ikke Iphone4 i Ix35 men, hvis du skrur tenningen på og trykker og holder knappen som ser ut som ett tannhjul inne i ca 3 sekunder, så viser den hvilken software du har. Hvis du har den nyeste står det 5.1.3. Sjekk dette.

Har kikket og kikket, men finner ikke knappen som ser ut som et tannhjul. Kan du gi litt mer info om hvor jeg finner denne :-)

Takk
Larsern
Til Toppen Go down
Sponsored content





IX35 Bluetooth problemer og løsning Empty
PosteTema: Re: IX35 Bluetooth problemer og løsning   IX35 Bluetooth problemer og løsning Empty

Til Toppen Go down
 
IX35 Bluetooth problemer og løsning
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Fjernlys i40
» Div spm ang Hyundai IX35.
» Lyktespylere til IX35'en
» Bluetooth-problem - I40 Sport Sedan/Nokia Lumia 1520
» Vurderer kjøp av IX35.

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Modellrelatert diskusjon :: ix35-
Gå Til: