Hei, og velkommen til forumet
Så vidt jeg har sett er ikke de seneste modellene så utsatt for rust. Coupe har forøvrig hatt noe rust på grunn av møkk bak plastskjørt, og dårlig tektylerte plateskjøter (som ikke er bra nok for norske vinterforhold med mye salting). Kjøper du Coupe er det nok derfor verdt å koste på seg understellsbehandling og oljebehanding i hulrom (spesielt i dører og over bakre hjulbuer, hvor de tidligere modellene har vært litt utsatt) om du ønsker å holde bilen rustfri lenge. Tror forøvrig ikke Coupe er verre enn noe annet. Jeg har en 97 modell, har riktignok ikke vært vinterkjørt de siste tre vintrene, men den er så og si rustfri. Før kjøp bør du sjekke undersiden av dører, bakre del av kanaler og bakre enden av hjulbuene bak.
Er vel ingen hemmelighet at plassen bak i Coupe ikke er allverden. Men om dere som skal sitte fremme i bilen ikke er altfor lange (og må ha setet langt bak) tror jeg nok dette skal gå greit.
Dama har en 1.6 2002 modell, og den fungerer utmerket på vinterføre.
Når det gjelder pris kommer det litt ann på utstyrspakken (skinnseter osv). Du kan nok helt fint prøve å prute den ned litt.