lhansen Deltagende
Antall Innlegg : 12 Points : 18 Reputation : 0 Join date : 21.02.2012
| Tema: Erfaringer ang feil på i40? Søn Jun 19, 2016 5:10 pm | |
| Hei! Jeg eier en i40 2012-modell, der garantien nå snart utløper. I den forbindelse håper jeg dere kan liste opp hvilke problemer dere har/har hatt med denne modellen i løpet av tiden dere har hatt den. Dette for at jeg kan sjekke min bil for de samme og evt få utbedret dette FØR garantien utløper. Har fått med meg problemet med rust rundt frontrute, og ryggekamera. Ryggekamera har sporadiske problemer, men rust rundt vindu har jeg ikke fått sjekket enda. Så har dere tips er jeg evig takknemlig! Mvh, Leif Tore | |
|
flamm79 Nykommer
Antall Innlegg : 9 Points : 18 Reputation : 1 Join date : 24.08.2015
| Tema: Re: Erfaringer ang feil på i40? Tir Jul 05, 2016 8:42 pm | |
| Hei Leif Tore,
Litt samme greie hos meg.. 2012 mod der garanti går ut i Aug. Så jeg skal ha den inne nå i juli for å se på knirking i dash (høyre side) Bakluken.. syns den ikke går nok opp av seg selv. også har jeg er problem med bremseskivene. bytte 3 ganger de siste 6 mnd. går jo på garanti men jeg kan jo ikke holde på slik. Fikk svar fra Aut. Hyundai forhandler at sånn var det bare med den modellen.. det godtar jeg ikke. Ellers strålende happy med bilen. Hvis du ser inleggene til Harald så får du flere barnesykdommer vedr. i40:)
Mvh Thomas | |
|