|
I samarbeid med Soundergy
|
|
| "Norsk" versjon ? | |
| | Av | Innlegg |
---|
Sid Deltagende
Antall Innlegg : 26 Points : 37 Reputation : -1 Join date : 10.02.2012
| Tema: "Norsk" versjon ? Man Feb 13, 2012 11:12 pm | |
| Har noen hørt om det kommer norsk versjon av programvaren i i40? Engelsk er greit nok - men siden de har svensk, dansk (finsk?) burde det vel komme norsk versjon også? | |
| | | Geir Moderator
Antall Innlegg : 381 Points : 416 Reputation : 9 Join date : 13.01.2012 Age : 50 Bosted : Akershus
| Tema: Re: "Norsk" versjon ? Tir Feb 14, 2012 7:40 pm | |
| Tror ikke det kommer noen norsk versjon. Vi nordmenn skjønner svensk men, svensker skjønner ikke norsk. Stort sett er dette oppsettet hvor norsk mangler i menyene helt vanlig i bilverden. Håper ingen svensker tar seg nær av dette, isåfall beklager så mye... | |
| | | Sid Deltagende
Antall Innlegg : 26 Points : 37 Reputation : -1 Join date : 10.02.2012
| Tema: Re: "Norsk" versjon ? Ons Feb 15, 2012 8:40 am | |
| - Geir skrev:
- Tror ikke det kommer noen norsk versjon. Vi nordmenn skjønner svensk men, svensker skjønner ikke norsk.
Stort sett er dette oppsettet hvor norsk mangler i menyene helt vanlig i bilverden. Håper ingen svensker tar seg nær av dette, isåfall beklager så mye... Tenkte vel så mye på talegjennkjenning på telefon og media samt gps-navigasjon. Men enig at menyer ikke er det store problemet. | |
| | | TuttiFruti Nykommer
Antall Innlegg : 8 Points : 15 Reputation : 1 Join date : 25.04.2012 Bosted : Oslo
| Tema: Re: "Norsk" versjon ? Fre Apr 27, 2012 5:52 pm | |
| - JimE skrev:
- Har noen hørt om det kommer norsk versjon av programvaren i i40? Engelsk er greit nok - men siden de har svensk, dansk (finsk?) burde det vel komme norsk versjon også?
Danskene skjønner jo knapt seg selv, slurver veldig med endinger etc. Norsk var jo konsernspråket i SAS (ihvertfall før). HVorfor være så beskjedne? | |
| | | leffius Nykommer
Antall Innlegg : 7 Points : 13 Reputation : 2 Join date : 13.05.2012
| Tema: Re: "Norsk" versjon ? Søn Mai 27, 2012 10:48 pm | |
| Jeg var ute og prøvde navigasjonen på min nye i40 nå i kveld, og jeg ble ganske overrasket over at det ikke fantes norsk taleveiledning. Er dette noe som gjelder alle i40, eller er ikke min bil blitt oppdatert? | |
| | | champ89 Nykommer
Antall Innlegg : 8 Points : 19 Reputation : 1 Join date : 30.05.2012 Bosted : Oslo Job/hobbies : foto/video
| | | | Geir Moderator
Antall Innlegg : 381 Points : 416 Reputation : 9 Join date : 13.01.2012 Age : 50 Bosted : Akershus
| Tema: Re: "Norsk" versjon ? Ons Mai 30, 2012 10:24 pm | |
| Kommer ingen norsk versjon som jeg har hørt om. | |
| | | Sponsored content
| Tema: Re: "Norsk" versjon ? | |
| |
| | | | "Norsk" versjon ? | |
|
| Permissions in this forum: | Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
| |
| |
| |
|