ThomasM Nykommer
Antall Innlegg : 2 Points : 6 Reputation : 0 Join date : 26.04.2015
| Tema: Vrang 2006modell Terracan Man Okt 12, 2015 9:44 pm | |
| Begynner nå å bli smålei bilen min! Har igrunn ikke gjort annet enn å klundre med den siden i våres, da de første vanskene startet! For å gjøre en LANG historie kort, Bilen starter ikke! Både Kam og veiv sensor er byttet, Det er målt gjennomgang i ledninger fra kontakt til både kam og veivsensor og fram til kontakten på styreboksen. Det er sjekket at registeret står rett, det er sjekket dyser og diesel trykk. Alle jordpunkt (hvertfall de jeg har funnet) er sjekket og pusset rene. Diesel filteret er også skiftet! Alikevel nekter den å starte, og kommer opp med feil på cam sensor! Denne er byttet flere ganger, også med en som sto på en annen bil som gikk. Bilen nekter simpelthen og starte, Noen som kan ha peiling på vidre feilsøk? Sitter liksom igjen med to mulighe feilkilder som jeg ikke har fått sjekket! 1. Styreboksen er deffekt. 2. Ref punktene på eksoskammen har på mystisk vis blitt borte?! Hadde satt stor pris på litt feedback her før jeg finner fyrstikkesken | |
|
Geir Moderator
Antall Innlegg : 381 Points : 416 Reputation : 9 Join date : 13.01.2012 Age : 50 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Vrang 2006modell Terracan Tir Okt 13, 2015 10:00 pm | |
| Hei. Når du setter på tenningen hakk 2 lyser det oransje bil symbolet med en nøkkel inni? Dette må lyse da dette forteller at imobilizeringen er iorden. | |
|