Jabbadabbado Nykommer
Antall Innlegg : 7 Points : 11 Reputation : 0 Join date : 19.01.2015
| Tema: I40 Premium forskjellige utstyrspakker? Man Jan 19, 2015 9:01 pm | |
| Heisann! På grunn av familieøkelse så må jeg gå til innskjøp av stasjonsvogn. Å har forelsket meg litt i I40. Som menn flest, elsker vi alle elektroniske duppeditter. Vi var å så på flere Hyundai i40 hos en forhandler. bruktbil sådan. Har lest mye om disse bilene og sett mye på Youtube ang disse. Noe jeg merket var at for eksempel baggasjeluke manglet "knapp" som lukker baggasjerommet selv. og at det ikke var ryggekamera i midtspeil. Selger sa at Premium var "full pakke" og at det ikke gikk an å velge vekk utstyrspakker når man kjøpte ny. Men disse bilene hadde jo ikke disse utstyret jeg har sett flere biler har, på det store internettet. Lurer på om alle Premium biler har lik utstyrspakker? eller om det går an å velge utstyrspakker når bilen blir produsert? Så noen vil være forskjellige? | |
|
Stians88 Deltagende
Antall Innlegg : 18 Points : 34 Reputation : 0 Join date : 13.10.2014
| Tema: exclusive Tir Jan 20, 2015 9:42 pm | |
| Hei. Da jeg kjøpte min 2013 i40, sa selger at det var en exclusive utgave. Den hadde alt premium utstyr, bortsett fra el. bakluke og soltak. Ellers så har jeg skinn, navigasjon, filskiftevarsler, oppvarmet ratt osv. Så kansje den du har sett på er en exclusive? Stian. | |
|
Jabbadabbado Nykommer
Antall Innlegg : 7 Points : 11 Reputation : 0 Join date : 19.01.2015
| Tema: Re: I40 Premium forskjellige utstyrspakker? Ons Jan 21, 2015 3:44 pm | |
| - Stians88 skrev:
- Hei.
Da jeg kjøpte min 2013 i40, sa selger at det var en exclusive utgave. Den hadde alt premium utstyr, bortsett fra el. bakluke og soltak. Ellers så har jeg skinn, navigasjon, filskiftevarsler, oppvarmet ratt osv.
Så kansje den du har sett på er en exclusive?
Stian. Hmm.. Kanskje det, men de jeg så på hadde soltak. Jeg undrer bare over det han sa med at utstyr ikke kunne fjernes når det var Premium. Men som vi ser så er ikke alle Premium eller kanskje exclusive like? | |
|
Sponsored content
| Tema: Re: I40 Premium forskjellige utstyrspakker? | |
| |
|