| Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium? | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
pioneer1 Aktiv
Antall Innlegg : 82 Points : 126 Reputation : 2 Join date : 10.02.2012
| Tema: Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium? Tor Nov 28, 2013 11:31 am | |
| | |
|
| |
Geir Moderator
Antall Innlegg : 381 Points : 416 Reputation : 9 Join date : 13.01.2012 Age : 50 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium? Tor Nov 28, 2013 11:16 pm | |
| Hei. Dette er ikke lett å svare på men, det ser ut som både kontaktene og ledningsplasseringene i kontaktene er like. Må nesten bare prøve å bytte ut panelet og se hva som skjer. Kan hende det er andre systemer i bilen som ikke liker det.
| |
|
| |
pioneer1 Aktiv
| Tema: Re: Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium? Fre Nov 29, 2013 3:16 pm | |
| | |
|
| |
Geir Moderator
Antall Innlegg : 381 Points : 416 Reputation : 9 Join date : 13.01.2012 Age : 50 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium? Fre Nov 29, 2013 11:28 pm | |
| Det var da rart, de burde vite det bedre enn meg om det går event. undersøke det. Jeg tror det skal gå for jeg tror ikke det er noen forskjell på stikk og kontaktene. Du får gi en tilbake melding når du har prøvd. | |
|
| |
pioneer1 Aktiv
| Tema: Re: Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium? Lør Nov 30, 2013 6:47 pm | |
| Skal gjøre det. Det spennende er vel om stikket med info opp til originalspiller er lik stikket som skal inn i det lille displayet på det nye konsollet. Krysser fingrene. Pakken kommer på mandag | |
|
| |
shizzle Aktiv
Antall Innlegg : 72 Points : 110 Reputation : 2 Join date : 18.08.2013
| Tema: Re: Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium? Fre Des 06, 2013 9:52 am | |
| | |
|
| |
pioneer1 Aktiv
| Tema: Re: Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium? Søn Des 08, 2013 8:56 pm | |
| - shizzle skrev:
- Noe nytt ang dette? :-)
Prøvde å fjerne den grå pyntelisten i går, etter å ha lest noe på talkhyundai.com. Men det var bom stopp da jeg nærmet meg startbryteren. Turte ikke rive for hardt, så jeg skal kontakte verksted i morgen for å få info om hvordan jeg fjerner lista. Det skal være full tilgang til panelet etter fjerning av denne. Kommer tilbake med info. DERSOM det faktisk fungerer, vil jeg anbefale denne hovedenheten: http://www.pioneer.eu/no/products/25/109/281/AVH-X3600DAB/page.htmlDen har DAB, DVD og mixe funksjon, samt mikrofoninnstilling av høyttalerne. Det skal dog nevnes at det sannsynligvis ikke går an å bruke originalforsterker. Jeg har fra før av tappet meg inn på originalforsterker, som nå sender signaler til lydprosessor fra Alpine, som så sender signal til en 5 kanals forsterker. Jeg har også byttet ut samtlige høyttalere, samt installert subwoofer i reservehjulsbrønn (se mine poster). | |
|
| |
pioneer1 Aktiv
| Tema: Re: Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium? Man Des 09, 2013 8:56 pm | |
| HALLELUJA!!!!!!!! http://imageshack.com/i/0u9scmjSynlig bevis på at jeg er ett skritt nærmere å bli kvitt møkkaspilleren Skal komme tilbake med DIY på hvordan man demonterer. Akkurat nå er jeg så happy og psykisk utslitt av knekkelyder at jeg skal ta resten av kvelden fri | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium? | |
| |
|
| |
| Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium? | |
|