Velkommen til Norges eneste Hyundai Forum. Logg inn for å delta i diskusjoner, eller les forumet som gjest.
Velkommen til Norges eneste Hyundai Forum. Logg inn for å delta i diskusjoner, eller les forumet som gjest.
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks   Om  Kontakt  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  
I samarbeid med Soundergy



Følg HFN på facebook

Søk
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» IX35 Fuel Cell
Startproblemer Accent 2000-modell EmptyTir Jan 11, 2022 3:28 pm by dessen.lars@gmail.com

» IX 35 Startproblem
Startproblemer Accent 2000-modell EmptyMan Jan 10, 2022 6:10 pm by Tobben

» Feilkode P1512
Startproblemer Accent 2000-modell EmptyOns Jan 05, 2022 2:30 pm by smyre

» Parkerings skade.
Startproblemer Accent 2000-modell EmptyFre Okt 08, 2021 11:54 pm by harald

» Fjernkontroller / dør åpnere virker ikke 2006 Santa Fe
Startproblemer Accent 2000-modell EmptySøn Sep 06, 2020 6:09 pm by Roan

» Boltsirkelen
Startproblemer Accent 2000-modell EmptyOns Sep 02, 2020 9:23 pm by Tormod

» Radiator problem
Startproblemer Accent 2000-modell EmptyTir Mar 10, 2020 6:27 am by harald

» Er 1.6 & 2.0 Girkasse helt like?
Startproblemer Accent 2000-modell EmptyMan Mar 09, 2020 12:41 am by KNUTJAR@GMAIL.COM

» Feil i bremselys bryter.
Startproblemer Accent 2000-modell EmptyLør Okt 12, 2019 4:46 pm by JanOlav


 

 Startproblemer Accent 2000-modell

Go down 
AvInnlegg
nielwen
Nykommer
Nykommer



Antall Innlegg : 1
Points : 3
Reputation : 0
Join date : 04.11.2017

Startproblemer Accent 2000-modell Empty
PosteTema: Startproblemer Accent 2000-modell   Startproblemer Accent 2000-modell EmptyLør Nov 04, 2017 3:14 pm

Jeg trenger sårt hjelp til en gammel Hyundai Accent 2000-modell som har startproblemer. Den vil altså starte, men dør ila. et par sekunder. Jeg kan gasse på og turtallet fyker i været. Slik kan den holde litt til, før den går helt ned på tomgang. Når den blir litt varmere, klarer den såvidt å dra seg rundt på laveste turtall. Må oftest holde inne speeden for at dette kan skje.

Litt historie: I sommer var det et par ganger hvor jeg måtte vri om nøkkelen et par ganger før den ville starte. Men kun et par, og startet alltid. Etter sommeren har den blitt stående litt og etter et par uker var den plutselig vanskelig å få start på. Måtte prøve flere ganger før den først startet. Hadde litt vansker med å gi gass i starten, men gikk fint etter hvert. Lot bilen stå et par timer, og så fungerte den fint igjen. Så ble den stående i 2 mnd siden jeg var bortreist og den vil nå altså ikke starte noen gang. Hvis det har noe å si startet problemet da jeg kom til Bergen etter sommeren. Da den fungerte helt fint i Møre og Romsdal i sommer. Tviler på at Bergen har så mye for seg, men muligens regn/fukt.

Motorlyset lyser gult, men det har det gjort i 10 år. Bilen har fungert helt fint uten problemer tidligere. Verksted har prøvd å feilsøke uten å finne noe. Nullstiller den og kommer tilbake etter 2 mil.

Har allerede skiftet plugger, olje + oljefilter, bensinfilter og bensinpumpe.

Det er nok bensin, olje og strøm på bilen.

Det kommer ikke opp problemer med nøkkel-ikon som indikerer startsperre-problemer.


Startproblemer Accent 2000-modell 22547110
Til Toppen Go down
 
Startproblemer Accent 2000-modell
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Skifte av gassrørene på bakluke i 97 modell Accent
» Alt av deler til Hyundai accent 2000-2003(?)
» 2006 Hyundai Santa Fe startproblemer
» Hyundai santa Fe 2.0 crdi, 2004 mod, startproblemer
» 1995 Accent...

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Modellrelatert diskusjon :: Accent-
Gå Til: