Velkommen til Norges eneste Hyundai Forum. Logg inn for å delta i diskusjoner, eller les forumet som gjest.
Velkommen til Norges eneste Hyundai Forum. Logg inn for å delta i diskusjoner, eller les forumet som gjest.
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks   Om  Kontakt  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  
I samarbeid med Soundergy



Følg HFN på facebook

Søk
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» IX35 Fuel Cell
Må fjerne xenonkit. EmptyTir Jan 11, 2022 3:28 pm by dessen.lars@gmail.com

» IX 35 Startproblem
Må fjerne xenonkit. EmptyMan Jan 10, 2022 6:10 pm by Tobben

» Feilkode P1512
Må fjerne xenonkit. EmptyOns Jan 05, 2022 2:30 pm by smyre

» Parkerings skade.
Må fjerne xenonkit. EmptyFre Okt 08, 2021 11:54 pm by harald

» Fjernkontroller / dør åpnere virker ikke 2006 Santa Fe
Må fjerne xenonkit. EmptySøn Sep 06, 2020 6:09 pm by Roan

» Boltsirkelen
Må fjerne xenonkit. EmptyOns Sep 02, 2020 9:23 pm by Tormod

» Radiator problem
Må fjerne xenonkit. EmptyTir Mar 10, 2020 6:27 am by harald

» Er 1.6 & 2.0 Girkasse helt like?
Må fjerne xenonkit. EmptyMan Mar 09, 2020 12:41 am by KNUTJAR@GMAIL.COM

» Feil i bremselys bryter.
Må fjerne xenonkit. EmptyLør Okt 12, 2019 4:46 pm by JanOlav


 

 Må fjerne xenonkit.

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Isak
Nykommer
Nykommer



Antall Innlegg : 1
Points : 3
Reputation : 0
Join date : 26.04.2014

Må fjerne xenonkit. Empty
PosteTema: Må fjerne xenonkit.   Må fjerne xenonkit. EmptySøn Apr 27, 2014 12:03 am

Hadde som mange andre klaget på dårlige fjernlys på i40. Kontaktet merkeverksted. Eneste mulighet var tydeligvis montering av ekstralys i grillen. Til en pris av 8000 montert. Dette syntes jeg var urimelig, og etter lesning på diverse forum kjøpte jeg heller xenonkit fra xenonkungen. Ble utrolig mye bedre, og ser bedre ut enn ekstra lys i grillen. Har nå fått feil på adaptiv lysa, noe jeg ser er en kjent feil. Må da bytte begge hoved lyktene, Mn fått beskjed om at xenonkittet må bort. Da det er ulovlig i henhold til reflektor eu krav osv. Og vil ikke få noen flere nye lykter, hvis problemet skulle oppstå senere og kitet fortsatt er montert. Er dette riktig? Virker som de ulike forhandlerne har ulike syn på dette.
Til Toppen Go down
Geir
Moderator
Moderator



Antall Innlegg : 381
Points : 416
Reputation : 9
Join date : 13.01.2012
Age : 49
Bosted : Akershus

Må fjerne xenonkit. Empty
PosteTema: Re: Må fjerne xenonkit.   Må fjerne xenonkit. EmptySøn Apr 27, 2014 11:48 am

Alle har sine meninger om xenon kit, hvis forhandleren din mener dette er det bare å fjerne kittet og sette det tilbake etter lykteskift. Får du problemer seinere settes bare orginale pærer inn før forhandler besøk. Har du skiftet lamper før?
Til Toppen Go down
Sid
Deltagende
Deltagende



Antall Innlegg : 26
Points : 37
Reputation : -1
Join date : 10.02.2012

Må fjerne xenonkit. Empty
PosteTema: Re: Må fjerne xenonkit.   Må fjerne xenonkit. EmptySøn Mai 04, 2014 9:22 pm

Problemet er primært ikke forhandlerne, men Hyundai som fabrikant og importør.

De visere gang på gang en ekstrem arroganse og unnfallenhet når det gjelder å rette opp helt klare mangler og svakheter på flere områder.

Når de i tillegg gjemmer seg bak forhandlerapparatet sitt og ikke tør å møte sluttkunden, sier det det meste om kulturen i selskapet.

Som "min" forhandler sa - "i40 har vært en katastrofe og et tapssluk for forhandlerne - med svært liten støtte fra Hyundai"

Til Toppen Go down
pioneer1
Aktiv
Aktiv



Antall Innlegg : 82
Points : 126
Reputation : 2
Join date : 10.02.2012

Må fjerne xenonkit. Empty
PosteTema: Re: Må fjerne xenonkit.   Må fjerne xenonkit. EmptyLør Mai 10, 2014 8:28 pm

Dette virker urimelig. Jeg ble anbefalt av forhandler å montere xenonkit selv. Bestilte fra Xenonkungen, og hadde aldri noen problemer med det, frem til jeg byttet bil
Til Toppen Go down
Sponsored content





Må fjerne xenonkit. Empty
PosteTema: Re: Må fjerne xenonkit.   Må fjerne xenonkit. Empty

Til Toppen Go down
 
Må fjerne xenonkit.
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Fjernlys i40
» Fjerne plombering?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Modellrelatert diskusjon :: i40-
Gå Til: