Velkommen til Norges eneste Hyundai Forum. Logg inn for å delta i diskusjoner, eller les forumet som gjest.
Velkommen til Norges eneste Hyundai Forum. Logg inn for å delta i diskusjoner, eller les forumet som gjest.
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks   Om  Kontakt  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  
I samarbeid med Soundergy



Følg HFN på facebook

Søk
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» IX35 Fuel Cell
Hvordan lufte kløtsj-hydraulikk systemet? EmptyTir Jan 11, 2022 3:28 pm by dessen.lars@gmail.com

» IX 35 Startproblem
Hvordan lufte kløtsj-hydraulikk systemet? EmptyMan Jan 10, 2022 6:10 pm by Tobben

» Feilkode P1512
Hvordan lufte kløtsj-hydraulikk systemet? EmptyOns Jan 05, 2022 2:30 pm by smyre

» Parkerings skade.
Hvordan lufte kløtsj-hydraulikk systemet? EmptyFre Okt 08, 2021 11:54 pm by harald

» Fjernkontroller / dør åpnere virker ikke 2006 Santa Fe
Hvordan lufte kløtsj-hydraulikk systemet? EmptySøn Sep 06, 2020 6:09 pm by Roan

» Boltsirkelen
Hvordan lufte kløtsj-hydraulikk systemet? EmptyOns Sep 02, 2020 9:23 pm by Tormod

» Radiator problem
Hvordan lufte kløtsj-hydraulikk systemet? EmptyTir Mar 10, 2020 6:27 am by harald

» Er 1.6 & 2.0 Girkasse helt like?
Hvordan lufte kløtsj-hydraulikk systemet? EmptyMan Mar 09, 2020 12:41 am by KNUTJAR@GMAIL.COM

» Feil i bremselys bryter.
Hvordan lufte kløtsj-hydraulikk systemet? EmptyLør Okt 12, 2019 4:46 pm by JanOlav


 

 Hvordan lufte kløtsj-hydraulikk systemet?

Go down 
AvInnlegg
Jarlef
Nykommer
Nykommer



Antall Innlegg : 8
Points : 16
Reputation : 0
Join date : 08.11.2015

Hvordan lufte kløtsj-hydraulikk systemet? Empty
PosteTema: Hvordan lufte kløtsj-hydraulikk systemet?   Hvordan lufte kløtsj-hydraulikk systemet? EmptySøn Apr 08, 2018 7:57 am

Hvilken metode er best for å lufte kløtsj-hydraulikk systemet?

Jeg har nettopp byttet master clutch cylinder og bypasset "demperen". Så forsøkte jeg å lufte systemet ved å løsne på luftenippelen på slave-sylinderen, montere en lufteslage (Beregnet for bremster og kjøpt på Biltema) på luftenippel. Så fikk jeg en hjelper til å pumpe på kløtsj-pedalen, mens jeg etterfylte olje i bremseveskebeholderen. Etter å pumpet lenge og fylt "luftebeholderen" med en halv liter olje, kommer det fremdeles luftbobler (?!) Hvorfor, gjør jeg noe feil eller er jeg ikke ferdig med utluftingen ennå?
Hvordan lufte kløtsj-hydraulikk systemet? 2018-014 Hvordan lufte kløtsj-hydraulikk systemet? 2018-015

Bildene viser slavesylinderens bevegelse. Er dette tilstrekkelig?
Til Toppen Go down
 
Hvordan lufte kløtsj-hydraulikk systemet?
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Modellrelatert diskusjon :: i30-
Gå Til: