Velkommen til Norges eneste Hyundai Forum. Logg inn for å delta i diskusjoner, eller les forumet som gjest.
Velkommen til Norges eneste Hyundai Forum. Logg inn for å delta i diskusjoner, eller les forumet som gjest.
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks   Om  Kontakt  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  
I samarbeid med Soundergy



Følg HFN på facebook

Søk
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» IX35 Fuel Cell
Tank til vindusspylervæske EmptyTir Jan 11, 2022 3:28 pm by dessen.lars@gmail.com

» IX 35 Startproblem
Tank til vindusspylervæske EmptyMan Jan 10, 2022 6:10 pm by Tobben

» Feilkode P1512
Tank til vindusspylervæske EmptyOns Jan 05, 2022 2:30 pm by smyre

» Parkerings skade.
Tank til vindusspylervæske EmptyFre Okt 08, 2021 11:54 pm by harald

» Fjernkontroller / dør åpnere virker ikke 2006 Santa Fe
Tank til vindusspylervæske EmptySøn Sep 06, 2020 6:09 pm by Roan

» Boltsirkelen
Tank til vindusspylervæske EmptyOns Sep 02, 2020 9:23 pm by Tormod

» Radiator problem
Tank til vindusspylervæske EmptyTir Mar 10, 2020 6:27 am by harald

» Er 1.6 & 2.0 Girkasse helt like?
Tank til vindusspylervæske EmptyMan Mar 09, 2020 12:41 am by KNUTJAR@GMAIL.COM

» Feil i bremselys bryter.
Tank til vindusspylervæske EmptyLør Okt 12, 2019 4:46 pm by JanOlav


 

 Tank til vindusspylervæske

Go down 
AvInnlegg
Bar-bakke
Nykommer
Nykommer



Antall Innlegg : 2
Points : 6
Reputation : 0
Join date : 22.07.2015

Tank til vindusspylervæske Empty
PosteTema: Tank til vindusspylervæske   Tank til vindusspylervæske EmptyTir Jul 28, 2015 11:30 am

Jeg bor langt ute på landet og alle bilverksteder i nærheten holder enten på med ferieavvikling eller har fulle lister, så jeg må finne ut litt på egenhånd før jeg kan reise på ferie. Tanken til vindusspylervæska lekker. Jeg har funnet den bak innerskjermen og det ser ut som lekkasjen er i gummiforingen mellom tank og pumpemotor, for vannet under denne blir værende. For å få fikset det skulle jeg gjerne tatt ut tanken, men jeg forstår ikke hvordan. For det kan vel ikke være konstruert så klønete at man må ta av ytterskjermen også for å komme til? Har funnet masse manualer og reparasjonsbeskrivelser på nettet, men ikke noe om akkurat dette. Er det noen som vet hvordan dette gjøres eller kan refere til en nettside hvor det er beskrevet?
Til Toppen Go down
 
Tank til vindusspylervæske
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Modellrelatert diskusjon :: Terracan-
Gå Til: