Velkommen til Norges eneste Hyundai Forum. Logg inn for å delta i diskusjoner, eller les forumet som gjest.
Velkommen til Norges eneste Hyundai Forum. Logg inn for å delta i diskusjoner, eller les forumet som gjest.
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks   Om  Kontakt  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  
I samarbeid med Soundergy



Følg HFN på facebook

Søk
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» IX35 Fuel Cell
oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l EmptyTir Jan 11, 2022 3:28 pm by dessen.lars@gmail.com

» IX 35 Startproblem
oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l EmptyMan Jan 10, 2022 6:10 pm by Tobben

» Feilkode P1512
oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l EmptyOns Jan 05, 2022 2:30 pm by smyre

» Parkerings skade.
oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l EmptyFre Okt 08, 2021 11:54 pm by harald

» Fjernkontroller / dør åpnere virker ikke 2006 Santa Fe
oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l EmptySøn Sep 06, 2020 6:09 pm by Roan

» Boltsirkelen
oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l EmptyOns Sep 02, 2020 9:23 pm by Tormod

» Radiator problem
oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l EmptyTir Mar 10, 2020 6:27 am by harald

» Er 1.6 & 2.0 Girkasse helt like?
oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l EmptyMan Mar 09, 2020 12:41 am by KNUTJAR@GMAIL.COM

» Feil i bremselys bryter.
oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l EmptyLør Okt 12, 2019 4:46 pm by JanOlav


 

 oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l

Go down 
5 posters
AvInnlegg
tuscani32
Aktiv
Aktiv
tuscani32


Antall Innlegg : 57
Points : 98
Reputation : 1
Join date : 12.03.2011
Age : 66
Bosted : Porsgrunn
Job/hobbies : Bil Seiling

oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l Empty
PosteTema: oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l   oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l EmptyTir Aug 23, 2011 11:32 pm

Hei
Det kunne vært interessant å se hvor mange Hyundai Tiburon 2,7l det finnes i Norge. Derfor oppfordrer jeg de som har en eller kjenner til en å skrive den opp på følgende liste.(Mulig vi ikke skal bruke reg nr)

1. Hyundai Tiburon GK Grønn mod 2003 V6 2,7l (mod 2006) 6 speed manuell(ikke orginal,ombygd fra 1,6 FX)
2.
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=8YN2FueU724
iHouse
Moderator
Moderator
iHouse


Antall Innlegg : 163
Points : 196
Reputation : 0
Join date : 07.02.2011
Age : 33
Bosted : Larvik
Job/hobbies : Deltid selger & Service-ansvarlig, Elkjøp Express Larvik

oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l Empty
PosteTema: Re: oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l   oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l EmptyOns Aug 24, 2011 10:15 pm

Det ble iallefall ikke solgt mer enn 12 stk her til lands hos forhandlere.
Til Toppen Go down
tuscani32
Aktiv
Aktiv
tuscani32


Antall Innlegg : 57
Points : 98
Reputation : 1
Join date : 12.03.2011
Age : 66
Bosted : Porsgrunn
Job/hobbies : Bil Seiling

oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l Empty
PosteTema: Re: oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l   oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l EmptyOns Aug 24, 2011 11:21 pm

Nei det kan ikke være mange, jeg sjekket med forhandleren her i Grenland og de kunne bare finne en som var gått gjennom Hyundai importøren.
Jeg tror de ikke har lett godt nok. Jeg har kun registrert en 2002 som er i Trondheim. Den skal visstnok stå med motorhavari. Og så var det en 2002 sølvfarget som sto tilsalgs for 120000 på finn. Det er de jeg har observert.
I og med at jeg har bygd om en selv skulle det vært veldig interessant å møtt en orginal for å sammenlikne.
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=8YN2FueU724
iHouse
Moderator
Moderator
iHouse


Antall Innlegg : 163
Points : 196
Reputation : 0
Join date : 07.02.2011
Age : 33
Bosted : Larvik
Job/hobbies : Deltid selger & Service-ansvarlig, Elkjøp Express Larvik

oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l Empty
PosteTema: Re: oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l   oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l EmptyTor Aug 25, 2011 12:22 am

Han jeg snakket med (jobber på et verksted) sa det var solgt (eller kanskje han sa registrert) 12 stk her til lands. Vet ikke hvor han sjekket det, men han viste meg det så vidt.
Til Toppen Go down
tuscani32
Aktiv
Aktiv
tuscani32


Antall Innlegg : 57
Points : 98
Reputation : 1
Join date : 12.03.2011
Age : 66
Bosted : Porsgrunn
Job/hobbies : Bil Seiling

oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l Empty
PosteTema: Re: oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l   oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l EmptyTor Aug 25, 2011 2:04 am

Okay
Da gjenstår det å se om vi får noen til å skrive seg opp på lista...........................
Du skulle ikke kjenne til om det noen i Norge, Sverige el. Danmark som kan reflashe ECU`n på disse bilene. Fjerne sperra og få den til å lese km/t og liter istede for miles og gallon
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=8YN2FueU724
iHouse
Moderator
Moderator
iHouse


Antall Innlegg : 163
Points : 196
Reputation : 0
Join date : 07.02.2011
Age : 33
Bosted : Larvik
Job/hobbies : Deltid selger & Service-ansvarlig, Elkjøp Express Larvik

oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l Empty
PosteTema: Re: oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l   oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l EmptyTor Aug 25, 2011 10:32 am

Til Toppen Go down
Håvard
Administrator
Administrator
Håvard


Antall Innlegg : 375
Points : 502
Reputation : 1
Join date : 29.12.2010
Age : 33
Bosted : Gjøvik
Job/hobbies : Audioingeniør

oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l Empty
PosteTema: Re: oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l   oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l EmptyTor Aug 25, 2011 9:21 pm

to faktisk .. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30173737

Surprised

Nå er utfordringa å få kjøpera inn hit!
Til Toppen Go down
iHouse
Moderator
Moderator
iHouse


Antall Innlegg : 163
Points : 196
Reputation : 0
Join date : 07.02.2011
Age : 33
Bosted : Larvik
Job/hobbies : Deltid selger & Service-ansvarlig, Elkjøp Express Larvik

oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l Empty
PosteTema: Re: oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l   oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l EmptyTor Aug 25, 2011 9:32 pm

Men du har nå V6 på din, ralphvonholland? Er den godkjent? Hvor har du henta motor fra og hvor mye har det kostet?
Til Toppen Go down
tuscani32
Aktiv
Aktiv
tuscani32


Antall Innlegg : 57
Points : 98
Reputation : 1
Join date : 12.03.2011
Age : 66
Bosted : Porsgrunn
Job/hobbies : Bil Seiling

oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l Empty
PosteTema: Re: oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l   oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l EmptyTor Aug 25, 2011 11:12 pm

Jada, min er bygget helt om, pluss at jeg da har benyttet anledningen til å putte inn noen ekstra godbiter når jeg først hadde alt i biter. Det er en lang historie som jeg skal spare deg for, men jeg vet et og annet triks som gjør GK`n til en etter min mening virkelig morsom å kjøre.
Ved men utrolig merkelig tilfeldighet ble jeg kjent med en amerikaner som ikke trodde at GK`n fantes med 1,6l motor. Han mente at så gale kunne ingen være.
(jeg mener nå at 1,6literen er et ypperlig utgangspunkt for ref bil)
Jeg fikk en komplett fabrikk ny V6 er helt komplett inkl catalysatorer og alt. i fabrikk kasse helt urørt for USD 500!!!!!!!!!!!!!!. Jeg bare måtte. 1 uke etter stod den på gulvet på verkstedet ca kr 6000 i frakt og mva.
Jeg tenkte det måtte være en dummy motor el. lignende, men uansett var det så billig at jeg syntes det var verd moroa.
Bilen er testet på alle måter av Hyundaiforhandler, med kun hyggelige positive fortegn. Den er EU godkjent og helt ærlig så må jeg si jeg er litt stolt av resultatet.
Siste bitene i puzzlespillet er å finne noen som kan hjelpe meg å stille hjula riktig og få bort sperra.
Den sperrer på 130mph.
Håper på å rekke en tur på Rudskogen før vinteren setter inn.

På youtube.mrnightsailor kan du se noen tester av hvordan ting fungerer før bil og motor er ferdig.
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=8YN2FueU724
iHouse
Moderator
Moderator
iHouse


Antall Innlegg : 163
Points : 196
Reputation : 0
Join date : 07.02.2011
Age : 33
Bosted : Larvik
Job/hobbies : Deltid selger & Service-ansvarlig, Elkjøp Express Larvik

oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l Empty
PosteTema: Re: oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l   oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l EmptyTor Aug 25, 2011 11:15 pm

Seriøst? Ikke mer enn 6K? Og den er godkjent? Hva med avgifter? Hvor vanskelig var selve ombyggingen? Trengs det noe mer enn motor? Regner med større bremser iallefall.
Til Toppen Go down
tuscani32
Aktiv
Aktiv
tuscani32


Antall Innlegg : 57
Points : 98
Reputation : 1
Join date : 12.03.2011
Age : 66
Bosted : Porsgrunn
Job/hobbies : Bil Seiling

oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l Empty
PosteTema: Re: oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l   oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l EmptyFre Aug 26, 2011 1:02 am

Jeg vil ikke anbefale deg å gjøre dette. Det har kostet nesten et ekteskap og masse penger. Jeg er ingen mekaniker og trodde dette var piece of cake, men det har vært en ......., jeg har hørt andre som har prøvd, men alle jeg har snakket/mailet med har sagt det er umulig. Alle slags teite historier om forskjeller som ikke lar seg gjøre noe med. eks forstilling, Immobilizer osv.
Karosseriet er likt. Det er ferdige hull klargjort for de forskjellige modellene.
Men når de selger en 2002 som ikke er mer enn innkjørt for 140ooo kroner er det mye billigere å kjøpe den. Jeg skjønner ikke hvorfor den ikke blir solgt på sekundet. Det er utrolig mye bil for en som vil ha en real sportsbil. Et par små forsendelser fra US og du har en svært kompatibel sportsbil. Bremsene er forøvrig likens på 1,6 og 2,7. Det er en av tinga som kan kritiseres på GK. De bør byttes uansett. Kan kjøpes rimelig på f eks ebay. Skiver og calippere til Hyundai XG350 Kan f eks kjøpes på et huggeri.
Du får kjøpt en skadet Tiburon GT veldig rimelig i USA og da har man jo alle delene. Da ville ombygging vært veldig lett. Jeg har kjøpt alt nytt del for del, skrue for skrue. Tror jeg fikk 3 sett motorfester før jeg fikk de jeg skulle ha. Det blir veldig fort missforståelser. Jeg fikk pris på ca 25000nok for drivaksler i Norge.
Kjøpte nye fra Mobis kr 4000 inkl frakt. Så man må være på vakt hele tiden. Hub fikk pris på kr 6000 pr stk
Tror jeg betalte kr 1500 inkl frakt.
Som sagt valgte jeg å benytte anledningen til å forbedre der jeg mente det var nødvendig. Større skiver større calippere, poliurtane foringer og motorfester,2"tein senk, Koni justerbare shocks & struts,
Justerbar trailing arms, Eibach alignment bolts alle hjul. polihuretane gearoverføring foringer. Ark shortshifter og sånn kan jeg fortsette. Når jeg gearer er det kun en bitte liten bevegelse og klikk klikk
så er saken biff. Innmari presis og god gearkasser. Har forøvrig rasa en gearkasse allerede. Det var mekaniker tabbe. Det kom ei kule tvers gennom kassa.
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=8YN2FueU724
iHouse
Moderator
Moderator
iHouse


Antall Innlegg : 163
Points : 196
Reputation : 0
Join date : 07.02.2011
Age : 33
Bosted : Larvik
Job/hobbies : Deltid selger & Service-ansvarlig, Elkjøp Express Larvik

oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l Empty
PosteTema: Re: oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l   oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l EmptyFre Aug 26, 2011 8:58 pm

Hmm, da kan jeg nok avskrive ombygging (ikke at jeg hadde noen store planer heller). Får heller se om det blir en V6 etterhvert. Smile
Til Toppen Go down
Håvard
Administrator
Administrator
Håvard


Antall Innlegg : 375
Points : 502
Reputation : 1
Join date : 29.12.2010
Age : 33
Bosted : Gjøvik
Job/hobbies : Audioingeniør

oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l Empty
PosteTema: Re: oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l   oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l EmptyMan Aug 29, 2011 6:14 pm

Har du fått godkjent bygget nå Roger? : )
Til Toppen Go down
tuscani32
Aktiv
Aktiv
tuscani32


Antall Innlegg : 57
Points : 98
Reputation : 1
Join date : 12.03.2011
Age : 66
Bosted : Porsgrunn
Job/hobbies : Bil Seiling

oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l Empty
PosteTema: Re: oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l   oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l EmptyMan Aug 29, 2011 11:07 pm

For mange år siden var jegaktiv i lokalpolitikk og da lærte jeg meg litt om svarteknikk.
Det går som følger: jeg er veldig glad du stilte meg akkurat det spørsmålet, når det gjelder godkjenning av kjøretøy har statens vegvesen og toll og avgiftsdirektoratet osv , når da pjattet er tilstrekkelig langt stiller jeg deg et spørsmål. Du må svare og jeg er vel i havn Very Happy

Spøk til side, VEEEEEL.
EU godkjenningen er jeg ferdig med. Hadde en liten feil på håndbrekket, det var alt. Avgass var på 1.14 el var det 1.41 og det var akrat på innsiden. Støytest var 3 prosent under kravet, så da er jeg der jeg bør være.
Omreg. vil jeg ikke gjøre før jeg mener bilen er helt ferdig. Og som kjent.....venter jeg fortsatt på ECU`n.
Etter anbefalinger tror jeg det blir til at jeg bestiller en ny fra NGM House of Power. Etter hva jeg har hørt er de det firma som er aller best på motor teknisk når det gjelder våre type biler.
Også var det MEGA SKJØRTET. Skyter`N og fiser eller blir det Trackday på Rudskogen. Tror det er muighet medio sept.
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=8YN2FueU724
Håvard
Administrator
Administrator
Håvard


Antall Innlegg : 375
Points : 502
Reputation : 1
Join date : 29.12.2010
Age : 33
Bosted : Gjøvik
Job/hobbies : Audioingeniør

oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l Empty
PosteTema: Re: oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l   oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l EmptyTir Sep 27, 2011 11:16 pm

Til Toppen Go down
tuscani32
Aktiv
Aktiv
tuscani32


Antall Innlegg : 57
Points : 98
Reputation : 1
Join date : 12.03.2011
Age : 66
Bosted : Porsgrunn
Job/hobbies : Bil Seiling

oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l Empty
PosteTema: Litt usikker på den der   oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l EmptyOns Sep 28, 2011 12:40 am

Jeg tror det er den som har gått i Tronheim. Jeg var på Rudskogen sammen med forrige eieren, så hvis du ser på you tube under mrnightsailor ser du den kjører sammen med SRT 10èn vår Tror den har reg nr CF 17502 eller noe sånt
Noe helt annet
Kjøpte Eiback allignment kit foran og bak us 20 pr sett kan det absolutt anbefales.
En ting til Polyhuretan foringer på enden av gearwirene, altså der de er festet til gearkassa gir en veldig presis gearing. Tror de kostet ca 20 US de og.
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=8YN2FueU724
iHouse
Moderator
Moderator
iHouse


Antall Innlegg : 163
Points : 196
Reputation : 0
Join date : 07.02.2011
Age : 33
Bosted : Larvik
Job/hobbies : Deltid selger & Service-ansvarlig, Elkjøp Express Larvik

oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l Empty
PosteTema: Re: oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l   oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l EmptyTor Nov 24, 2011 1:02 pm

Så en sort GK i Sandefjord med to potter. Så regner med det var en V6´er...
Til Toppen Go down
tuscani32
Aktiv
Aktiv
tuscani32


Antall Innlegg : 57
Points : 98
Reputation : 1
Join date : 12.03.2011
Age : 66
Bosted : Porsgrunn
Job/hobbies : Bil Seiling

oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l Empty
PosteTema: I Tynneste laget   oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l EmptyTor Nov 24, 2011 9:02 pm

iHouse skrev:
Så en sort GK i Sandefjord med to potter. Så regner med det var en V6´er...
2 literen kommer også med 2 potter bak. Det er også mange som ettermonterer to potter på 1,6l. Fester og alt ligger klart i bilen. Eneste forskjell er skjørtet bak.
FÅRESLÅR AT VI IKKE GODKJENNER DEN SVARTE I SANDEFJORD
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=8YN2FueU724
iHouse
Moderator
Moderator
iHouse


Antall Innlegg : 163
Points : 196
Reputation : 0
Join date : 07.02.2011
Age : 33
Bosted : Larvik
Job/hobbies : Deltid selger & Service-ansvarlig, Elkjøp Express Larvik

oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l Empty
PosteTema: Re: oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l   oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l EmptyFre Nov 25, 2011 3:03 pm

Ah, glemte det med 2-litern. Joda, folk ettermonterer men...
Den hadde også den høyre spoileren. Også lett å ettermontere, men jeg tipper dette var en 2,7L. For den høye spolieren kom originalt bare med 2,7L om jeg ikke tar feil?
Til Toppen Go down
tuscani32
Aktiv
Aktiv
tuscani32


Antall Innlegg : 57
Points : 98
Reputation : 1
Join date : 12.03.2011
Age : 66
Bosted : Porsgrunn
Job/hobbies : Bil Seiling

oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l Empty
PosteTema: Re: oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l   oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l EmptyFre Nov 25, 2011 7:26 pm

iHouse skrev:
Ah, glemte det med 2-litern. Joda, folk ettermonterer men...
Den hadde også den høyre spoileren. Også lett å ettermontere, men jeg tipper dette var en 2,7L. For den høye spolieren kom originalt bare med 2,7L om jeg ikke tar feil?
Kan godt hende du har rett. Har aldri hørt at 2,7literen kommer med høyere spoiler. Spoiler er ekstra utstyr på GK`n. Den jeg har blir kalt orginal, men må bestilles når man kjøper bilen. De har ikke spoiler som standard.
Det kan hende det er forskjellig praksis ut fra hvilket land du kjøper bilen
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=8YN2FueU724
kennagh
Deltagende
Deltagende
kennagh


Antall Innlegg : 13
Points : 25
Reputation : 0
Join date : 13.03.2012
Age : 31
Bosted : Stavanger
Job/hobbies : elektriker

oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l Empty
PosteTema: Re: oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l   oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l EmptyLør Aug 04, 2012 8:25 pm

ralphvonholland skrev:
Hei
Det kunne vært interessant å se hvor mange Hyundai Tiburon 2,7l det finnes i Norge. Derfor oppfordrer jeg de som har en eller kjenner til en å skrive den opp på følgende liste.(Mulig vi ikke skal bruke reg nr)

1. Hyundai Tiburon GK Grønn mod 2003 V6 2,7l (mod 2006) 6 speed manuell(ikke orginal,ombygd fra 1,6 FX)
2.


Ser at dette er en gammel tråd, men henger meg på uansett Smile

jeg er en stolt eier av en 2.7 liters versjon. Holder til i stavanger området.

edit:

det er også en svart coupe 2003 2.7 automatgir som ruller rundt i stavanger
Til Toppen Go down
tuscani32
Aktiv
Aktiv
tuscani32


Antall Innlegg : 57
Points : 98
Reputation : 1
Join date : 12.03.2011
Age : 66
Bosted : Porsgrunn
Job/hobbies : Bil Seiling

oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l Empty
PosteTema: Velkommen   oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l EmptySøn Aug 05, 2012 12:07 pm

Det var hyggelig å høre. Jeg har savnet noen å dele erfaringer med. Da jeg har en EU standard 1,6liter som er bygget etter US 2,7l standard, har jeg hatt litt problemer med å skille mellom de forskjellige utgavene. Finne riktige sensorer og deler. Det har ført til at jeg nå sitter med stor kunnskap om bilen, jeg har en masse dokumentasjon og manualer, så skulle det være noe du lurer på så er det bare å spørre.
Hvilken årsmodell har du?
Til Toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=8YN2FueU724
kennagh
Deltagende
Deltagende
kennagh


Antall Innlegg : 13
Points : 25
Reputation : 0
Join date : 13.03.2012
Age : 31
Bosted : Stavanger
Job/hobbies : elektriker

oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l Empty
PosteTema: Re: oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l   oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l EmptySøn Aug 05, 2012 3:48 pm

ralphvonholland skrev:
Det var hyggelig å høre. Jeg har savnet noen å dele erfaringer med. Da jeg har en EU standard 1,6liter som er bygget etter US 2,7l standard, har jeg hatt litt problemer med å skille mellom de forskjellige utgavene. Finne riktige sensorer og deler. Det har ført til at jeg nå sitter med stor kunnskap om bilen, jeg har en masse dokumentasjon og manualer, så skulle det være noe du lurer på så er det bare å spørre.
Hvilken årsmodell har du?

stilig at du har bygget om bilen din, har aldri hørt om noen som har oppgradert fra 1.6 til 2.7 motor Very Happy

det er en 2002 modell, jeg har lagt ut en del bilder av den på mitt personlige album. på noen av bildene er det to coupe'er, den svarte er 2.0 liter 2005 modell og den sølvgråe er min 2.7 2002 modell Smile
Til Toppen Go down
jhehenri
Nykommer
Nykommer



Antall Innlegg : 1
Points : 1
Reputation : 0
Join date : 11.09.2012

oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l Empty
PosteTema: Re: oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l   oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l EmptyTir Sep 11, 2012 11:35 pm

Oppdaget tilfeldigvis denne tråden så da må jeg jo svare på oppfordringen.
Jeg har en sølvgrå gammel sliter fra 2002, har akkurat passert 180.000 og går fremdeles som en klokke Smile Kjempefin vinterbil til forholdene våre her oppe i Troms Wink
Til Toppen Go down
Sponsored content





oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l Empty
PosteTema: Re: oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l   oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l Empty

Til Toppen Go down
 
oppfordring til alle Tiburon GK 2,7l
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Sonique's Hyundai Tiburon RD 2.0
» Selges Hyundai Tiburon GT 2,7l
» Tips om bremse forbedring av Tiburon GK

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Modellrelatert diskusjon :: Coupe GK og GK F/L (Tuscani)-
Gå Til: