Velkommen til Norges eneste Hyundai Forum. Logg inn for å delta i diskusjoner, eller les forumet som gjest.
Velkommen til Norges eneste Hyundai Forum. Logg inn for å delta i diskusjoner, eller les forumet som gjest.
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks   Om  Kontakt  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  
I samarbeid med Soundergy



Følg HFN på facebook

Søk
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» IX35 Fuel Cell
Bytte skiver og klosser + ett hjullager EmptyTir Jan 11, 2022 3:28 pm by dessen.lars@gmail.com

» IX 35 Startproblem
Bytte skiver og klosser + ett hjullager EmptyMan Jan 10, 2022 6:10 pm by Tobben

» Feilkode P1512
Bytte skiver og klosser + ett hjullager EmptyOns Jan 05, 2022 2:30 pm by smyre

» Parkerings skade.
Bytte skiver og klosser + ett hjullager EmptyFre Okt 08, 2021 11:54 pm by harald

» Fjernkontroller / dør åpnere virker ikke 2006 Santa Fe
Bytte skiver og klosser + ett hjullager EmptySøn Sep 06, 2020 6:09 pm by Roan

» Boltsirkelen
Bytte skiver og klosser + ett hjullager EmptyOns Sep 02, 2020 9:23 pm by Tormod

» Radiator problem
Bytte skiver og klosser + ett hjullager EmptyTir Mar 10, 2020 6:27 am by harald

» Er 1.6 & 2.0 Girkasse helt like?
Bytte skiver og klosser + ett hjullager EmptyMan Mar 09, 2020 12:41 am by KNUTJAR@GMAIL.COM

» Feil i bremselys bryter.
Bytte skiver og klosser + ett hjullager EmptyLør Okt 12, 2019 4:46 pm by JanOlav


 

 Bytte skiver og klosser + ett hjullager

Go down 
AvInnlegg
hwholthe
Nykommer
Nykommer



Antall Innlegg : 2
Points : 4
Reputation : 0
Join date : 24.10.2018

Bytte skiver og klosser + ett hjullager Empty
PosteTema: Bytte skiver og klosser + ett hjullager   Bytte skiver og klosser + ett hjullager EmptyOns Okt 24, 2018 2:10 pm

For å få min 2007 mod santa fe EU-godkjent trenger jeg å bytte alle klosser og skiver i tillegg til ett hjullager. Jeg fikk pris på 14 000,- men synes det var veldig mye?

Jeg byttet alle skiver og klosser for to år siden til forrige EU-kontroll, men bilen har blitt stående i lengre tid ved to anledninger siste halve året. Jeg mistenker at bremser og lignede har rustet fast. Er det noen som har noen synspunkter på prisen jeg har fått oppgitt?

Jeg skal selge bilen pga. kjøp av ny bil og tenker det er enklere å selge en bil som er EU-godkjent, men usikker på om det lønner seg når det koster såpass mye å få den fikset. Kanskje det er bedre å selge til en lavere pris?

Noen som har noen erfaringer eller synspunkter?
Til Toppen Go down
 
Bytte skiver og klosser + ett hjullager
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Bytte hjullager på 4X4
» Bytte caliper og skiver bak på i40 med elektrisk brekk.
» Bremser bak
» Bytte av originalradio
» Bytte simring på aksel bak. 4wd

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Modellrelatert diskusjon :: Santa Fe-
Gå Til: