Velkommen til Norges eneste Hyundai Forum. Logg inn for å delta i diskusjoner, eller les forumet som gjest.
Velkommen til Norges eneste Hyundai Forum. Logg inn for å delta i diskusjoner, eller les forumet som gjest.
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks   Om  Kontakt  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  
I samarbeid med Soundergy



Følg HFN på facebook

Søk
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» IX35 Fuel Cell
Sporete og nervøs på rattet EmptyTir Jan 11, 2022 3:28 pm by dessen.lars@gmail.com

» IX 35 Startproblem
Sporete og nervøs på rattet EmptyMan Jan 10, 2022 6:10 pm by Tobben

» Feilkode P1512
Sporete og nervøs på rattet EmptyOns Jan 05, 2022 2:30 pm by smyre

» Parkerings skade.
Sporete og nervøs på rattet EmptyFre Okt 08, 2021 11:54 pm by harald

» Fjernkontroller / dør åpnere virker ikke 2006 Santa Fe
Sporete og nervøs på rattet EmptySøn Sep 06, 2020 6:09 pm by Roan

» Boltsirkelen
Sporete og nervøs på rattet EmptyOns Sep 02, 2020 9:23 pm by Tormod

» Radiator problem
Sporete og nervøs på rattet EmptyTir Mar 10, 2020 6:27 am by harald

» Er 1.6 & 2.0 Girkasse helt like?
Sporete og nervøs på rattet EmptyMan Mar 09, 2020 12:41 am by KNUTJAR@GMAIL.COM

» Feil i bremselys bryter.
Sporete og nervøs på rattet EmptyLør Okt 12, 2019 4:46 pm by JanOlav


 

 Sporete og nervøs på rattet

Go down 
5 posters
AvInnlegg
Kimdiesel
Deltagende
Deltagende



Antall Innlegg : 24
Points : 36
Reputation : 0
Join date : 13.12.2013

Sporete og nervøs på rattet Empty
PosteTema: Sporete og nervøs på rattet   Sporete og nervøs på rattet EmptyTir Jan 21, 2014 4:38 pm

Som jeg har nevnt før i en annen tråd her på forumet så sliter jeg med at i40'n sporer å drar veldig på sporete veier,spesielt ved filskifte. Jeg har hatt bilen på verksted som skal ha tatt en 4 hjulskontroll,de fortalte meg når jeg hentet bilen at de forsto godt hvorfor dette plaget meg da hjulstillingene visst var ganske så feilvinklet. Nå skulle det være i orden men det er det altså ikke. Er nok litt bedre enn før men synes fortsatt at bilen sporer veldig på visse veier... Det jeg lurer på er om alle i40'er bare er lagd på denne måten eller om det kan være noe annet på bilen min som forårsaker dette. Flere som har opplevd at i40 er sporete å nervøs,eller andre som ikke har det problemet i det heletatt.
Til Toppen Go down
woodchukker
Nykommer
Nykommer



Antall Innlegg : 7
Points : 7
Reputation : 0
Join date : 21.01.2014

Sporete og nervøs på rattet Empty
PosteTema: Re: Sporete og nervøs på rattet   Sporete og nervøs på rattet EmptyOns Jan 22, 2014 8:31 am

Nope, det oppleve jeg ikke mer en vannlig sporing.

Dekk kan har mye å si her da!
Til Toppen Go down
Kimdiesel
Deltagende
Deltagende



Antall Innlegg : 24
Points : 36
Reputation : 0
Join date : 13.12.2013

Sporete og nervøs på rattet Empty
PosteTema: Re: Sporete og nervøs på rattet   Sporete og nervøs på rattet EmptyOns Jan 22, 2014 2:20 pm

Det er ikke dekka,jeg har en annen bil som det sitter mye bredere dekk på,ikke noe problemer der. Og en kamerat av meg har en 2010 Passat med samme dim,vi kjørte på samme sted å merket ingenting i den bilen. Kunne skifte fil med lillefingeren om det skulle være,uten noe problemer. På samme sted med i40'n må man holde godt tak i rattet med begge hender for ikke å minste kontrollen på bilen. Den blir kastet inn i sporene på veien. Veldig ubehagelig.
Til Toppen Go down
Geir
Moderator
Moderator



Antall Innlegg : 381
Points : 416
Reputation : 9
Join date : 13.01.2012
Age : 49
Bosted : Akershus

Sporete og nervøs på rattet Empty
PosteTema: Re: Sporete og nervøs på rattet   Sporete og nervøs på rattet EmptyTor Jan 23, 2014 7:50 pm

Hva slags bil er du vant å kjøre / sammenligne med bortsett fra passaten?
Til Toppen Go down
Kimdiesel
Deltagende
Deltagende



Antall Innlegg : 24
Points : 36
Reputation : 0
Join date : 13.12.2013

Sporete og nervøs på rattet Empty
PosteTema: Re: Sporete og nervøs på rattet   Sporete og nervøs på rattet EmptyTor Jan 23, 2014 8:18 pm

Jeg kjører mye forskjellig gjennom jobben. Har en gammel golf mk1 som er både senka å bredda med stor dekk dim,den burde spore som ett uvær i forhold til en ny bil men til og med den sporer mindre enn i40'n... I40 burde jo sammenlignes med andre nye biler,men alt av det jeg har hatt før eller andre biler jeg har prøvd som er i samme klasse har ikke vært ubehagelig å kjøre på den måten...
Til Toppen Go down
supersand82
Deltagende
Deltagende



Antall Innlegg : 13
Points : 21
Reputation : 0
Join date : 10.03.2013

Sporete og nervøs på rattet Empty
PosteTema: Re: Sporete og nervøs på rattet   Sporete og nervøs på rattet EmptySøn Jan 26, 2014 7:59 pm

Jeg prøvekjørte en del forskjellige merker før vi kjøpte vår I40. Jeg la merke til at Ford Mondeo sporet ganske mye. Ellers var alle de andre merkene ganske så greie på det feltet der. Og har ingen problem med min I40. Siden det er tatt ny forstillingskontroll. Kan det være no rammeskeivhet evt?
Til Toppen Go down
Kimdiesel
Deltagende
Deltagende



Antall Innlegg : 24
Points : 36
Reputation : 0
Join date : 13.12.2013

Sporete og nervøs på rattet Empty
PosteTema: Re: Sporete og nervøs på rattet   Sporete og nervøs på rattet EmptyMan Jan 27, 2014 9:56 am

Alt skulle være i orden i følge verkstedet. Nå begynner de med andre forklaringer som at det kan være forskjell på biler jeg har prøvd osv. Men om i40'n generelt er så ille som min så skjønner jeg ikke at folk synes de er gode å kjøre,for min er direkte ekkel å skummel å kjøre om veien er litt sporete.
Til Toppen Go down
supersand82
Deltagende
Deltagende



Antall Innlegg : 13
Points : 21
Reputation : 0
Join date : 10.03.2013

Sporete og nervøs på rattet Empty
PosteTema: Re: Sporete og nervøs på rattet   Sporete og nervøs på rattet EmptyMan Jan 27, 2014 9:59 am

Har du prøvd noen andre I40 da? evt hør med forhandleren om de har en demobil du kan sammenligne med..
Til Toppen Go down
Kimdiesel
Deltagende
Deltagende



Antall Innlegg : 24
Points : 36
Reputation : 0
Join date : 13.12.2013

Sporete og nervøs på rattet Empty
PosteTema: Re: Sporete og nervøs på rattet   Sporete og nervøs på rattet EmptyMan Jan 27, 2014 10:23 am

Ja jeg har vært inne på tanken,tenkte ta meg en tur innom en dag jeg har tid.
Til Toppen Go down
_mx5_rune_
Deltagende
Deltagende
_mx5_rune_


Antall Innlegg : 23
Points : 28
Reputation : 1
Join date : 24.05.2012
Age : 35
Bosted : Troms

Sporete og nervøs på rattet Empty
PosteTema: Re: Sporete og nervøs på rattet   Sporete og nervøs på rattet EmptyFre Mar 14, 2014 10:56 am

Gjelder dette både sommer og vinterdekk?
Jeg syntes bilen var helt håpløs med hankook-dekkene som den var levert med ny.
byttet til 18tommere med innpress som er heelt feil (et20) Det sto på noen halvslitte billigdekk og bilen var omentrent like ille sporingsmessig. Byttet deretter til Nokian hakka black (225/40 18) og bilen ble en drøm å kjøre. går snor-rett uansett hvor dårlig veien er selv med det feile innpresset.

Samme gjelder vinterdekka. Har kjørt i40en med både hakka5, hakka7 og hakka8 og synes ikke den sporer med noen av disse.

Har kjørt en del biler (jobber som selger med 55000km i året på nordnorske veier) men synes i40en er helt kanon som langkjøringsbil. Blir nok en ny en når leasingen på denne går ut.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Sporete og nervøs på rattet Empty
PosteTema: Re: Sporete og nervøs på rattet   Sporete og nervøs på rattet Empty

Til Toppen Go down
 
Sporete og nervøs på rattet
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Dugg på frontrute og nervøs på rattet!
» Vibrasjoner i rattet ved bremsing
» Airbag lampe Slepe ring i rattet har brudd

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Modellrelatert diskusjon :: i40-
Gå Til: