Velkommen til Norges eneste Hyundai Forum. Logg inn for å delta i diskusjoner, eller les forumet som gjest.
Velkommen til Norges eneste Hyundai Forum. Logg inn for å delta i diskusjoner, eller les forumet som gjest.
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks   Om  Kontakt  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  
I samarbeid med Soundergy



Følg HFN på facebook

Søk
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» IX35 Fuel Cell
Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium? EmptyTir Jan 11, 2022 3:28 pm by dessen.lars@gmail.com

» IX 35 Startproblem
Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium? EmptyMan Jan 10, 2022 6:10 pm by Tobben

» Feilkode P1512
Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium? EmptyOns Jan 05, 2022 2:30 pm by smyre

» Parkerings skade.
Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium? EmptyFre Okt 08, 2021 11:54 pm by harald

» Fjernkontroller / dør åpnere virker ikke 2006 Santa Fe
Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium? EmptySøn Sep 06, 2020 6:09 pm by Roan

» Boltsirkelen
Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium? EmptyOns Sep 02, 2020 9:23 pm by Tormod

» Radiator problem
Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium? EmptyTir Mar 10, 2020 6:27 am by harald

» Er 1.6 & 2.0 Girkasse helt like?
Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium? EmptyMan Mar 09, 2020 12:41 am by KNUTJAR@GMAIL.COM

» Feil i bremselys bryter.
Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium? EmptyLør Okt 12, 2019 4:46 pm by JanOlav


 

 Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium?

Go down 
3 posters
AvInnlegg
pioneer1
Aktiv
Aktiv



Antall Innlegg : 82
Points : 126
Reputation : 2
Join date : 10.02.2012

Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium? Empty
PosteTema: Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium?   Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium? EmptyTor Nov 28, 2013 11:31 am

Jeg vil VIRKELIG bytte ut den idiotiske hovedenheten (CD spilleren). Har sett på denne: http://www.pioneer.eu/no/products/25/109/281/AVH-X3600DAB/page.html
Den har både DVD og DAB, samt en masse annet jeg har savnet fra tidligere biler. Men, problemet med Premium versjonen er at informasjon om klimaanlegget kommer opp på skjermen på hovedenheten. Men etter et søk på nettet, ser jeg at på basisversjonen av i40, er det et lite display rett over vifteknappen. Er det noen som vet om ISO pluggene bak er like på disse to versjonene?
Slik ser den jeg har ut: http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=38443316
Den jeg vil bytte til ser slik ut: http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=45182289
Håper noen her inne kan hjelpe
Til Toppen Go down
Geir
Moderator
Moderator



Antall Innlegg : 381
Points : 416
Reputation : 9
Join date : 13.01.2012
Age : 49
Bosted : Akershus

Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium? Empty
PosteTema: Re: Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium?   Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium? EmptyTor Nov 28, 2013 11:16 pm

Hei. Dette er ikke lett å svare på men, det ser ut som både kontaktene og ledningsplasseringene i kontaktene er like. Må nesten bare prøve å bytte ut panelet og se hva som skjer. Kan hende det er andre systemer i bilen som ikke liker det.
Til Toppen Go down
pioneer1
Aktiv
Aktiv



Antall Innlegg : 82
Points : 126
Reputation : 2
Join date : 10.02.2012

Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium? Empty
PosteTema: Re: Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium?   Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium? EmptyFre Nov 29, 2013 3:16 pm

Vel, Hyundai Norge visste ikke om det går. Nå er hvertfall betjeningspanelet bestilt. Så nå er det bare å vente og se....

For dem som ikke har navigasjonsmodellen, her er komplett monteringssett for Hyundai i40 dersom noen skulle ønske å montere en skikkelig 2-din spiller:
http://caraudiosecurity.com/ctkhy05-hyundai-i40-2011-complete-double-din-facia

Til Toppen Go down
Geir
Moderator
Moderator



Antall Innlegg : 381
Points : 416
Reputation : 9
Join date : 13.01.2012
Age : 49
Bosted : Akershus

Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium? Empty
PosteTema: Re: Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium?   Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium? EmptyFre Nov 29, 2013 11:28 pm

Det var da rart, de burde vite det bedre enn meg om det går event. undersøke det.
Jeg tror det skal gå for jeg tror ikke det er noen forskjell på stikk og kontaktene.
Du får gi en tilbake melding når du har prøvd.
Til Toppen Go down
pioneer1
Aktiv
Aktiv



Antall Innlegg : 82
Points : 126
Reputation : 2
Join date : 10.02.2012

Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium? Empty
PosteTema: Re: Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium?   Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium? EmptyLør Nov 30, 2013 6:47 pm

Skal gjøre det. Det spennende er vel om stikket med info opp til originalspiller er lik stikket som skal inn i det lille displayet på det nye konsollet. Krysser fingrene. Pakken kommer på mandag
Til Toppen Go down
shizzle
Aktiv
Aktiv



Antall Innlegg : 72
Points : 110
Reputation : 2
Join date : 18.08.2013

Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium? Empty
PosteTema: Re: Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium?   Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium? EmptyFre Des 06, 2013 9:52 am

Noe nytt ang dette? :-)
Til Toppen Go down
pioneer1
Aktiv
Aktiv



Antall Innlegg : 82
Points : 126
Reputation : 2
Join date : 10.02.2012

Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium? Empty
PosteTema: Re: Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium?   Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium? EmptySøn Des 08, 2013 8:56 pm

shizzle skrev:
Noe nytt ang dette? :-)
Prøvde å fjerne den grå pyntelisten i går, etter å ha lest noe på talkhyundai.com. Men det var bom stopp da jeg nærmet meg startbryteren. Turte ikke rive for hardt, så jeg skal kontakte verksted i morgen for å få info om hvordan jeg fjerner lista. Det skal være full tilgang til panelet etter fjerning av denne. Kommer tilbake med info.
DERSOM det faktisk fungerer, vil jeg anbefale denne hovedenheten: http://www.pioneer.eu/no/products/25/109/281/AVH-X3600DAB/page.html
Den har DAB, DVD og mixe funksjon, samt mikrofoninnstilling av høyttalerne. Det skal dog nevnes at det sannsynligvis ikke går an å bruke originalforsterker. Jeg har fra før av tappet meg inn på originalforsterker, som nå sender signaler til lydprosessor fra Alpine, som så sender signal til en 5 kanals forsterker. Jeg har også byttet ut samtlige høyttalere, samt installert subwoofer i reservehjulsbrønn (se mine poster).
Til Toppen Go down
pioneer1
Aktiv
Aktiv



Antall Innlegg : 82
Points : 126
Reputation : 2
Join date : 10.02.2012

Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium? Empty
PosteTema: Re: Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium?   Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium? EmptyMan Des 09, 2013 8:56 pm

HALLELUJA!!!!!!!!
http://imageshack.com/i/0u9scmj

Synlig bevis på at jeg er ett skritt nærmere å bli kvitt møkkaspilleren Smile

Skal komme tilbake med DIY på hvordan man demonterer. Akkurat nå er jeg så happy og psykisk utslitt av knekkelyder at jeg skal ta resten av kvelden fri Smile
Til Toppen Go down
Sponsored content





Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium? Empty
PosteTema: Re: Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium?   Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium? Empty

Til Toppen Go down
 
Hjelp! Går det an å bruke betjeningspanelet fra basismodell i Premium?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Lys på i40 premium
» i40 1,7 HP Premium 2012
» Hjelp!! Demontere dørdeksler
» Hjelp. start problemer santa fe 08
» Batteribytte i40 premium

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Modellrelatert diskusjon :: i40-
Gå Til: