Velkommen til Norges eneste Hyundai Forum. Logg inn for å delta i diskusjoner, eller les forumet som gjest.
Velkommen til Norges eneste Hyundai Forum. Logg inn for å delta i diskusjoner, eller les forumet som gjest.
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks   Om  Kontakt  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  
I samarbeid med Soundergy



Følg HFN på facebook

Søk
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» IX35 Fuel Cell
Kan lyset i skjerm dimmes? EmptyTir Jan 11, 2022 3:28 pm by dessen.lars@gmail.com

» IX 35 Startproblem
Kan lyset i skjerm dimmes? EmptyMan Jan 10, 2022 6:10 pm by Tobben

» Feilkode P1512
Kan lyset i skjerm dimmes? EmptyOns Jan 05, 2022 2:30 pm by smyre

» Parkerings skade.
Kan lyset i skjerm dimmes? EmptyFre Okt 08, 2021 11:54 pm by harald

» Fjernkontroller / dør åpnere virker ikke 2006 Santa Fe
Kan lyset i skjerm dimmes? EmptySøn Sep 06, 2020 6:09 pm by Roan

» Boltsirkelen
Kan lyset i skjerm dimmes? EmptyOns Sep 02, 2020 9:23 pm by Tormod

» Radiator problem
Kan lyset i skjerm dimmes? EmptyTir Mar 10, 2020 6:27 am by harald

» Er 1.6 & 2.0 Girkasse helt like?
Kan lyset i skjerm dimmes? EmptyMan Mar 09, 2020 12:41 am by KNUTJAR@GMAIL.COM

» Feil i bremselys bryter.
Kan lyset i skjerm dimmes? EmptyLør Okt 12, 2019 4:46 pm by JanOlav


 

 Kan lyset i skjerm dimmes?

Go down 
4 posters
AvInnlegg
kvimms
Deltagende
Deltagende



Antall Innlegg : 12
Points : 19
Reputation : 1
Join date : 09.08.2012

Kan lyset i skjerm dimmes? Empty
PosteTema: Kan lyset i skjerm dimmes?   Kan lyset i skjerm dimmes? EmptySøn Okt 21, 2012 5:45 pm

På min premium får jeg ikke dimmet lyset på skjermen.

Ikke noe problem på dagtid, men på kvld/natt er dette plagsomt. Spesielt når det er helt mørk og interiørlys er dimmet helt ned.
Slår selvsagt skjermen over i nattmodus så den blir helt svart, men så snart jeg feks skrur opp/ned tempen kommer den på som et flomlys!

Noe jeg også syns er rart er at lysene på speil og vindusheiser ikke blir dimmet sammen med interiørlysene. Disse lyser konstans sterkt og er til sjenanse når det er helt mørkt ute! Må legge over noe så jeg ikke blir blendet.

Er det flere med samme problem, og er det evt noe mulighet å få dimmet noe av dette??!
Til Toppen Go down
kvimms
Deltagende
Deltagende



Antall Innlegg : 12
Points : 19
Reputation : 1
Join date : 09.08.2012

Kan lyset i skjerm dimmes? Empty
PosteTema: Re: Kan lyset i skjerm dimmes?   Kan lyset i skjerm dimmes? EmptyMan Nov 05, 2012 4:58 am

ingen??
Til Toppen Go down
Heffalompen
Deltagende
Deltagende



Antall Innlegg : 11
Points : 13
Reputation : 0
Join date : 10.11.2012

Kan lyset i skjerm dimmes? Empty
PosteTema: Dimme lys på skjermen   Kan lyset i skjerm dimmes? EmptyLør Nov 10, 2012 12:20 am

Det er 3 instillinger som kan velges for å justere lyset på skjermen.Under skjermen må du trykke på "innstillinger" knappen med bilde av et tannhjul (sirkel med tagger). Trykk så på knappen "skjerm" og du kan velge mellom lysstyrkene lav, middels og høy.
Til Toppen Go down
kvimms
Deltagende
Deltagende



Antall Innlegg : 12
Points : 19
Reputation : 1
Join date : 09.08.2012

Kan lyset i skjerm dimmes? Empty
PosteTema: Re: Kan lyset i skjerm dimmes?   Kan lyset i skjerm dimmes? EmptyLør Nov 10, 2012 8:53 am

Dette er jo helt ubrukelig! er jo så sterk at når du skal skru opp noe på natt, så blir den jo som et flomlys!!!
Til Toppen Go down
Heffalompen
Deltagende
Deltagende



Antall Innlegg : 11
Points : 13
Reputation : 0
Join date : 10.11.2012

Kan lyset i skjerm dimmes? Empty
PosteTema: Re: Kan lyset i skjerm dimmes?   Kan lyset i skjerm dimmes? EmptyLør Nov 10, 2012 10:13 am

Der må jeg si meg uenig med deg. Jeg har aldri vært i nærheten av å bli blendet av dette lyset. Det kan jo være et tegn på at det må være noe galt med skjermen din.Har du vært hos forhandler og sjekket dette?
Til Toppen Go down
kvimms
Deltagende
Deltagende



Antall Innlegg : 12
Points : 19
Reputation : 1
Join date : 09.08.2012

Kan lyset i skjerm dimmes? Empty
PosteTema: Re: Kan lyset i skjerm dimmes?   Kan lyset i skjerm dimmes? EmptyLør Nov 10, 2012 11:03 am

Når man har dimmet lyset i dashbordet helt ned og det er mørkt ute så lyser den som et flomlys!!
mulig det er noe feil, men ser jo forskjell på di 3 instillingene..
Skjermen slår seg heller ikke av igjen hvis jeg feks skrur opp varmen..
Til Toppen Go down
kairkk
Deltagende
Deltagende



Antall Innlegg : 11
Points : 17
Reputation : -2
Join date : 07.10.2012

Kan lyset i skjerm dimmes? Empty
PosteTema: Re: Kan lyset i skjerm dimmes?   Kan lyset i skjerm dimmes? EmptyMan Nov 12, 2012 11:26 pm

har heller ikke det problemet,kan dimme ned skjermen + interiørlysene til behagelig belysning.. ingen flom-belysning..

Høres ut som noe er livruskene galt vist det er flombelysning.
Til Toppen Go down
kairkk
Deltagende
Deltagende



Antall Innlegg : 11
Points : 17
Reputation : -2
Join date : 07.10.2012

Kan lyset i skjerm dimmes? Empty
PosteTema: Re: Kan lyset i skjerm dimmes?   Kan lyset i skjerm dimmes? EmptyMan Nov 12, 2012 11:27 pm

burde dra på verksted å reklamere! vist det er feil så er det garanti sak Smile
Til Toppen Go down
kjetil
Nykommer
Nykommer



Antall Innlegg : 3
Points : 5
Reputation : 0
Join date : 05.08.2012

Kan lyset i skjerm dimmes? Empty
PosteTema: Re: Kan lyset i skjerm dimmes?   Kan lyset i skjerm dimmes? EmptyTir Nov 13, 2012 10:14 pm

Hei, har samme irriterende skarpe lyset. Har også vært i kontakt med merkeforhandler, de skulle ta kontakt med importør. Siden de ikke viste om noen andre innstillinger, enn de som er under display i menyen! Mulig man må legge på en solfilm for å dempe lyset.....har en premium jeg også!
Til Toppen Go down
Heffalompen
Deltagende
Deltagende



Antall Innlegg : 11
Points : 13
Reputation : 0
Join date : 10.11.2012

Kan lyset i skjerm dimmes? Empty
PosteTema: Re: Kan lyset i skjerm dimmes?   Kan lyset i skjerm dimmes? EmptyTir Nov 13, 2012 10:26 pm

Hvis det er så sjenerende, hvorfor ikke bare skru av skjermen når det er som værst?
Til Toppen Go down
kvimms
Deltagende
Deltagende



Antall Innlegg : 12
Points : 19
Reputation : 1
Join date : 09.08.2012

Kan lyset i skjerm dimmes? Empty
PosteTema: Re: Kan lyset i skjerm dimmes?   Kan lyset i skjerm dimmes? EmptyOns Nov 14, 2012 4:45 am

Når det er som værst?!!!
I Norge er det stort sett mørkt hele vinteren, og problemet er jo at den slår seg på HVER gang du justerer noe der info kommer via skjermen.. feks varme.
veldig irriterende å måtte fomle etter knappen for å dimme skjerm, samt at nattsyn er totalt ødelagt!

Må få sjekket opp dette og få tatt det sammen med hovedlysene når dem endelig klarer å få dem levert!!

Gi meg et pip om hva dem kom frem til ho deg da Kjetil!
Til Toppen Go down
kjetil
Nykommer
Nykommer



Antall Innlegg : 3
Points : 5
Reputation : 0
Join date : 05.08.2012

Kan lyset i skjerm dimmes? Empty
PosteTema: Ser du lyset.....   Kan lyset i skjerm dimmes? EmptyMan Des 10, 2012 7:48 pm

kvimms skrev:
Når det er som værst?!!!
I Norge er det stort sett mørkt hele vinteren, og problemet er jo at den slår seg på HVER gang du justerer noe der info kommer via skjermen.. feks varme.
veldig irriterende å måtte fomle etter knappen for å dimme skjerm, samt at nattsyn er totalt ødelagt!

Må få sjekket opp dette og få tatt det sammen med hovedlysene når dem endelig klarer å få dem levert!!

Gi meg et pip om hva dem kom frem til ho deg da Kjetil!

Hei og hå. Da har biln vært på service, fikk beskjed at importør jobber med problemet. Siden det er veldig mange som klager på dette. De vurderte å legge på en solfilm, men var redd denne ville klusse med touch`en. Får krysse fingrene at Hyundai får ut fingern kjapt!!!! Ser at flere plages med hovedlysene, jeg fikk nye lamper ifjor vinter. Etter det har nærlysene fungert knirkefritt!!
Til Toppen Go down
kvimms
Deltagende
Deltagende



Antall Innlegg : 12
Points : 19
Reputation : 1
Join date : 09.08.2012

Kan lyset i skjerm dimmes? Empty
PosteTema: Re: Kan lyset i skjerm dimmes?   Kan lyset i skjerm dimmes? EmptyLør Des 15, 2012 2:52 am

Fått meg nye hovedlys, så nå er det MYE bedre!
Ang skjerm fikk jeg samme beskjed da det viste seg at jeg hadde nyeste software..
Dem jobbet med saken, så får krysse fingre at dette blir fikset, utrolig irriterende!
Til Toppen Go down
Sponsored content





Kan lyset i skjerm dimmes? Empty
PosteTema: Re: Kan lyset i skjerm dimmes?   Kan lyset i skjerm dimmes? Empty

Til Toppen Go down
 
Kan lyset i skjerm dimmes?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» i40 skjerm/software

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Modellrelatert diskusjon :: i40-
Gå Til: