Velkommen til Norges eneste Hyundai Forum. Logg inn for å delta i diskusjoner, eller les forumet som gjest.
Velkommen til Norges eneste Hyundai Forum. Logg inn for å delta i diskusjoner, eller les forumet som gjest.
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks   Om  Kontakt  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  
I samarbeid med Soundergy



Følg HFN på facebook

Søk
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» IX35 Fuel Cell
Fargeforskjeller på hvit i40 EmptyTir Jan 11, 2022 3:28 pm by dessen.lars@gmail.com

» IX 35 Startproblem
Fargeforskjeller på hvit i40 EmptyMan Jan 10, 2022 6:10 pm by Tobben

» Feilkode P1512
Fargeforskjeller på hvit i40 EmptyOns Jan 05, 2022 2:30 pm by smyre

» Parkerings skade.
Fargeforskjeller på hvit i40 EmptyFre Okt 08, 2021 11:54 pm by harald

» Fjernkontroller / dør åpnere virker ikke 2006 Santa Fe
Fargeforskjeller på hvit i40 EmptySøn Sep 06, 2020 6:09 pm by Roan

» Boltsirkelen
Fargeforskjeller på hvit i40 EmptyOns Sep 02, 2020 9:23 pm by Tormod

» Radiator problem
Fargeforskjeller på hvit i40 EmptyTir Mar 10, 2020 6:27 am by harald

» Er 1.6 & 2.0 Girkasse helt like?
Fargeforskjeller på hvit i40 EmptyMan Mar 09, 2020 12:41 am by KNUTJAR@GMAIL.COM

» Feil i bremselys bryter.
Fargeforskjeller på hvit i40 EmptyLør Okt 12, 2019 4:46 pm by JanOlav


 

 Fargeforskjeller på hvit i40

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Mikki
Nykommer
Nykommer



Antall Innlegg : 1
Points : 3
Reputation : 0
Join date : 23.09.2012

Fargeforskjeller på hvit i40 Empty
PosteTema: Fargeforskjeller på hvit i40   Fargeforskjeller på hvit i40 EmptySøn Sep 23, 2012 10:40 am

Hei.

Jeg er eier av en hvit i40 stasjonsvogn. Mitt problem er at det er tydelige fargeforskjeller på bilens fremskjerm, bakskjerm og kanalene langs sidene under dørene.

Første gang jeg tok dette opp med forhandleren min ble jeg fortalt at det bare var sånn de var. Grunnen var at dette var plast deler og dermed fikk de ikke samme farge ved lakkering.

I forbindelse med et uhell der jeg ble påkjørt fra siden, var jeg i kontakt med karosseri avdeling og tok opp dette problemet på nytt. Jeg ble da fortalt at fargeforskjellene ikke hadde noe med plastdeler å gjøre slik som jeg var blitt fortalt tidligere. Grunnen jeg ble fortalt denne gangen var at selve bilen ble lakkert en plass ved produksjon, mens de andre delene på bilen kom ferdig lakkert fra en annen plass.

Jeg føler at forhandeleren ikke tar meg seriøst i forhold til denne saken og lurer dermed på om det er noen andre som har vært borti liknende tilfeller. Evt. hva som er blitt gjort i din/deres tilfelle?

Til Toppen Go down
_mx5_rune_
Deltagende
Deltagende
_mx5_rune_


Antall Innlegg : 23
Points : 28
Reputation : 1
Join date : 24.05.2012
Age : 35
Bosted : Troms

Fargeforskjeller på hvit i40 Empty
PosteTema: Re: Fargeforskjeller på hvit i40   Fargeforskjeller på hvit i40 EmptyTir Okt 02, 2012 1:10 pm

Jeg har fargen eco beige og kan også se nyanseforskjeller mellom de forskjellige delene. Desverre er det bare slik det er på nyere biler, tror ikke du kommer noen vei hos importøren. Skal man pirke måtte nok 90% av bilparken idag ha vært lakket opp, for lakkfinishen på nye samlebandsbiler generelt er dårlie greier.
Til Toppen Go down
 
Fargeforskjeller på hvit i40
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Modellrelatert diskusjon :: i40-
Gå Til: